Bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri herşeyi yiyen bir bebekti. Yaklaşık 1 haftadır hiçbirşey yemiyor. Ağzından çıkarmayıda bilmiyordu. Onuda öğrendi. Herşeyi çıkarıyor. Üst dişlerini çıkarıyor gibi. Dişten olabilir mi ? Geçici bir süreçmi. 11 ay 10 kilo.