elfgokce Benim doktorum decatabs vermişti ama her yerde bulamıyorum bunu. Çoğunlukla hangisi kullanılıyor. 11 aylık bebeğim. Birde 5 yaşa kadar kullanmamız gerekiyormuş sanırım.
livanurvealpinannesi61 berece d vitamini normal de sürekli kullanılması gereken bir vitamin ama bazı doktorlar 1 yaşta kesiyor. 2 yaşa kadar hatta sonrasında da kullanılır. Benim kızım 5 yaşında oğlum 3.5 yaşında hala kullanıyorum.