Eylül de işe baslayacagim özel sektörde SGK lı çalisiyorum
14:00 23:00 ve 10:00 19:00 vardiya var calistigim yerde
Süt izni hakkım oldugunu biliyorum
Sorum şu başka hakkım var mı ?
Emziren anneyim 14:00 23:00 vardiyası çok zor olacak
Emziren annelre bu saate kadar calistirilir mi ya