potterhead Anneler selam. Bebeğime 4. Ayından itibaren araştırıp içerik olarak da beğendiğim Golden Goat veriyorum. Fakat son 1 aydır Golden Goat 2 bulamıyorum. Bebeğim 6. Ayına girdi ve 2 numaraya başlamam lazım. Kullananlar sizlerde durum nedir? Toplatıldı mı noldu bu mamaya?
Ygmr124 potterhead mamalarda 2 numara 6. Ayı bittikten sonra kullanılmaya başlanır yani 7. Ayına girdiğinde 2 numaraya geçiş yapmanız lazım ayrıca interntteki eczanelerden alabilirsiniz ben öyle yapıyorum
arzelmg potterhead bende golden goat kullanıyordum ama 5.5 aylıkken kabızlık yapmaya başladı sizde öyle bir durum oldu mu bende o yüzden bebelac gold kullanıyorum kabızlık yok şimdilik
Minikkalbinannesi potterhead bizde bulamıyorum Bikaç haftadır anlamadım eczane e bebek hiçbirinde yok depolarında
potterhead arzelmg bizde kabızlık olmadı hiç çok şükür. Anne sütüne en yakın ve palm yağı içermeyen mama olduğu için tercihim golden goat oldu.
Bebegim38 potterhead golden goat pahalı bir mama olduğu için, fiyatı biranda çok arttığı için ve 2 ye talep az olduğu için az miktarda getiriyoruz dedi aldığım yer doğru mu yanlış mı bilmem artık. Ben zincir marketlerde değil de küçük bebek mağazalarında buluyorum, bu ara bulmak sıkıntı
Minikkalbinannesi Bebegim38 birçok e bebek mağazasında hiçbir numarası yok ben baktım sadece 2 değil 1 ve 3 tede sıkıntı var biz 2 haftadır bulamıyoruz
Bebegim38 Minikkalbinannesi 1 e hiç dikkat etmedim açıkçası, anne sütü de aldığı için 10 günde 1 kutu bitiriyor. Fazla yese zor gerçekten bulmak
eddaa1 Bende oğluma golden goat 1 kullanıyorum,, bu aralar stok sıkıntısı var eczanelere özel getirtiyorum maalesef bakalım 2 ye geçince ne yapacağız, doktorumuz sma önermişti ama hiç de değiştirmek istemiyorum doğrusu
Minikkalbinannesi eddaa1 bizde özel getirtiyorduk ama eczanelerin depolarında ürün yok getiremiyorlar bulamıyoruz
potterhead eddaa1 evet sma bende 2. Seçenek olarak bulunduruyorum. Ama mama değişikliği hiç tercih ettiğim birşey değil🥲
patulya En iyi mama bu ben sadece bundan kullanıyordum ama bayramdan beri yok asla bulamıyoruz internetten aldık bitti Off
AEgemm potterhead Antalyada da yok biz stoklamıştık bitmek üzere evdekileri de verirken korkuyorum açıkçası içeriğinden dolayı mı gelmiyor artık diye ve neye geçeceğiz doktorumuz sma önermişti ama onda da çok çeşit var sanırım
potterhead AEgemm heh evet bende buna değinmek istedim. Acaba mamada birşey mi bulundu bir sıkıntı mı varda stok gelmiyor. İnsanın aklına bin türlğ şey geliyor..