Mommbaby Kızlar bebebao marka elektrikli göğüs pompası aldım ama sütüm çok az çıkıyor kullanan var mı acaba ?
annekadin21 Mommbaby ben kullandm. Çok memnunum. Yani yeni dogum.yaptiysaniz sık sık sağın. Ben 3 saatte bir sağladın. 2 saatte bir sagdim
kevserhmz Mommbaby bende elektrikli baby diamond kullandım anne sütü veriyorum normalde sarılık yüzünden yoğun bakımda sağmıştım aşırı güzel sağıyo belkide hava aldırıyosunuzdur ondandır ya
Mommbaby annekadin21 bebeğim 5 aylık kilosu normal gidiyor. Cihazı bugün aldım denedim fakat 30 dk 30 cc geldi ya da ben beceremedim bilemiyorum. Umarım sütüm azalmıyordur 😔
gezgin35 Bu aylarda bebeğin emeceği kadar süt çıkıyor o yüzden süt azalıyor.bende iki aydır kullanıyorum çok memnunum bu ara benimde baya as geliyor ilk başlarda şakır şakır hızlı bi şekilde doluyordu anck çok uyuduysa o zaman bırıkıyor ve gğzel çıkıyor süt