ahsennr dişi agriyorsa ondan yatmiyo olabilir yada çok sıcaksa. Hava sıcak olduğunda oğlumda uyaniyor.balkonda yatarsak yada klima açık olursa uyanmiyor.ben özel bişey yapmadım da doğduğundan beri gece emzirirken hiç ışığı acmam.kirmizi gece lambası yaniyor, altına yapmadığı sürece altını hiç değiştirmedim,asla konuşmadım ses yapmadım.uyaninca hemen yanıma alıp emzirdim.geri de yatağına koydum.o yüzden yatağına alıştı iki aydır da ayrı odada yatıyor.gece gündüz ayrimini biliyo.gunduz oturma odasında sesli odada yatırıyorum ama gece olunca yatak odasından,gece lambası dan falan anlıyor gece uykusunu. Kızımda öyleydi.her çocuğun uyku düzeni farklı olabiliyo.yada bazı bebekler uykuyu sevmiyo.