Nuriyenur Kızlar evimiz çok sıcak klima alacak durumda değiliz bildiğiniz cayır cayır yanıyoruz kapı pencerede açıyorum ama hiç etki yok vantilatör kullanıyorum oda soğutmuyor oğlum sabaha kadar terler içinde sırılsıklam oluyooo napacağımı bilmiyorum
meliko04 Nuriyenur geçen gün bununla alakalı bi post attım. Artık dermanımız kalmadı. Evin içi gece gündüz 32-33 derecede. Nem oranı %80 in üstünde hep. Bebeğim tam bir kucak bağımlısı. Kan ter içinde kalıyoruz. Kucaksız da yapamıyor kucakta da alev topu gibi oluyor yavrum. Artık ne yapacağımı şaşırdım gerçekten gücüm tükendi. Allahın gücüne gitmesin de sıcak olayı tam bir sınav🤦🏽♀️
Battibalikyangider Nuriyenur bol bol dus alın aldırın ayaklarınızi buz gibi olmayacak şekilde soğuk suya sokun Perdelerini guneslikleri kapalı tutunki güneş girerse daha sıcak oluyor ev
laura_ Klima değilde yerdeki soğutıculardan alsanız içine buz atılandan en fazla ne kadar 5 bin tl felandır oda işe yarar
Nuriyenur laura_ kesinlikle hiç bir işe yaramıyor sadece önünde oturursanız işe yarıyor ve zaten izmir gibi bir yerde oturuyoruz nem oranı çok çok fazla
Battibalikyangider laura_ annemler 12 bine almışlar iyisi diye Rezalet birsey diyorlardı İade ettiler hemen almayın aldırmayın bence
laura_ Pnay ne kadar nem yapabilirker ki eğer nemli bir bölgede değilseniz ortamın kuru havasını bile kırar bnce
Nuriyenur kimbumadam ya açıkçası pek güvenemiyorum yani elektronik ürünlere güvenemiyorum sıfır aldığımız ürünler bile bozuk çıkabiliyor 2. Elden alsam ayrıca taktırmak için birini bulmam lazım elektrik için birini bulmam lazım açıkçası çok zor
laura_ Battibalikyangider aa gerçekten mi benim akrabam memnundu aslında bende bir kaç defa gördüm iyi bişey sandım
Nuriyenur Battibalikyangider evet gerçekten çok kötü sadece sizi soğutuyor keşke ortamıda biraz olsa serinletse
kimbumadam Nuriyenur kocam eca da çalışıyor biz bile alamıyoruz 🙈 Günde birkaç kez duş Güneş vuran odalara girmeme gibi yöntemlerle hayatta kalıyoruz😕