arelinannesi1 Kızlar 2 saat icinde 3 defa su gibi ishal kaka yapıyor bebeğim 4 aylık neyden kaynaklaniyor olabilir beni emdi sütüm baya bı azaldı yetmeyince mama verdim korkmalı miyim
buketadenatalay arelinannesi1 benim bebeğimde 2 gündür böyle mama veriyorum birde ben gece yatarken hiç üstünü örtmüyorum çünkü acayip sıcak ve nemli biz bile su gibi yatıp kalkıyoruz o da terliyor gece sadece çıtçıtlı body ile yatıyor acaba üşütmüş olabilir mi ki bilemedimm
Mlk39 arelinannesi1 bizdede geçen ay sulu ishal oldu gittik maflör ve bi kaç ilaç daha verdi susuz kalıyordu çok su içiyordu benim bebeğim 8 aylık bi götürün yinede doktora
meliko04 arelinannesi1 benim de 3 aylık bebeğim öyleydi. Yeşil su gibi ve her mama da ishal şeklinde yapıyordu. Doktorumuzun önerisi ile çocuk gastroenteroloji doktoruna gittik. Allah razı olsun ki o doktordan hem rengi hemde kaka düzeni halloldu. Hiç korkmayın ama hemen önlemini alın.
arelinannesi1 buketadenatalay qyni şekil benimkide zibinla yatıyor tek aşırı sıcak oluyor terliyor zaten öyle bile bilmiyorum hiç noluyor
meralim92 Acile götürün hiç beklemeyin.susuz kalır bebek onu siz iyileştiremezsiniz muhakkak bir doktor görmeli ilaç verilmeli
buseviim 5 aylık bebeğim geçen ay bizimde öyleydi doktora götürdüm dişten olabilir dedi probiyotik damla yazdı öyle düzeldi ama su vermeyi ihmal etmeyin bol bol emzirin arada su verin bı kaç çay kaşığı susuz kalmasin
333bd arelinannesi1 mutlaka bi acile gidin 3 yaşına yakın oğlum geçirdi bir hafta sürdü serum bağlamıştı doktor ishal salgını var şu aralar
meliko04 arelinannesi1 acil de ki doktorlar ne yazık ki çok bilgili olmuyor yada ben hiç öylesine denk gelemedim. Çocuğunuzun doktoruna whatsaptan veya herhangi bir kanaldan ulaşabiliyorsanız danışmanızı öneririm ben öyle yapıyorum genelde. Bide ayaklarını sıcak tutmak da fayda var aynen. Ben şu sıcaklar da bile çorap giydiriyorum artık çünkü ne zaman ayakları buz gibi olsa hemen ya gazı artıyor🤦🏽♀️ Allahım şifa versin🙏🏾