Benimde 10 aylık bebeğim geçen hafta 1 hafta boyunca kabızdı. Gün kurusu kaynatıp verdim suyunu icirdim. Kayısı yedirdim nerdeyse her gün. Çok fazla ek gıda vermemeye çalıştım kabız olunca porsiyonları azalttım öglenleri elma kayısı falan yedirdim geçti. Bir anda ek gıdayı fazlalaştırınca kabızlık oluyor. Sizde fazla verdiyseniz belki o yüzden olmuş olabilir