liya2022 o zaman iade olmayacaktır . Hayır iade ettiğinizde parayı nasıl hesaplasınlar ki öyle düşünün . Hepsini de iade edemiyorsunuz . Benim oğlum şuan 15 kg ve 6 numara külot bez kullanıyorum . Tam oluyor . Bence bebeğinizin gelişimine göre kullanım zamanı gelecektir . Dursun bir kenarda