canimanne06 benim amcamın eşide çamaşır astığı zaman ta arka odaya kokusu gelirdi çıktım yukarı yenge sen nasıl yapıyorsun şu yumuşatıcı kokusunu anlat hele dedim makineyi ilk çalıştırmadan önce normal deterjan koyuyormuş makine bittikten sonra durulamaya alıp makine su vermeye başlayınca yumuşatıcıyı ekliyormuş birde bekletmeden hemen asman gerekiyormuş o zaman daha kalıcı oluyormuş öğrendiğimden beri yaparım gerçekten de balkona astığımda sokağa o yumuşatıcı kokusu yayılıyor hatta geçen gün üst komşum ne güzel kokuyor eve kadar geliyor çamaşır kokusu dedi🥰☺️ ben yumuşatıcı olarakta bingonun kırmızı şişesini kullanıyorum o daha kalıcı☺️