Aslicamm mom97X sıkıysa evet. Ben emzirmeyi sonlandırdigim zaman kademeli azaltmistim evet ama bi de sütyen kullanmaya da başlamıştım ve göğüs hassasiyeti yaşamamıştım bi ay sonra baktığımda hiç sütüm yoktu mememde
Minel-inannesi mom97X kizim dogali beri emzirme atleti kullanıyorum, sutyen hiç takmadim☺️ memelere ozgurluk vallahi ne rahatlikmis yaaa😄😄
mom97X papatya_1125 hadi yaa ..? destekli sütyene alışmışım ama bundan sonra ya gevşeterek takacam ya da takmayacam 🥲