Kızlar. Bugün kızımın lan tahlilleri yapıldı. Kanda sorun çıkmadı amaa gaitada gizli kan olması uzman doktor ultasyon istedi. Ultrasyonda bağırsak genişlemesi dedi ve doktor kabızlığa bağlı dedi. Sadece kabızlık için surup verdi. Hiç bunh yaşayan var mı? Ne yapmam gerekiyor