prensesanesi01 giriş katta oturuyorum bende ve artık Allah da içimi biliyor ya etmediğim beddua kalmıyor bazen istemsizce Allah affetsin beni. Bu sıcak da kan ter içinde 1,5-2 saatte uyutuyorum zaten bir araba kapıları kapatıyorlar ki baaaaam güm. Gerçekten o kapılar başka türlü kapanmıyor mu bilmiyorum. Üst komşularımız gece 2-3 lere kadar bahçe de. Hayır kendilerinin de çocukları var ben anlamıyorum gerçekten. Tamam insanlar eve kapanmak zorunda değil elbette saygım var ama bağıra çağıra da bilmiyorum ya. Gerçekten kafayı yememe ramak kaldı. Bebeğim 3 aylık daha ve uykusu tam bir kaos.