Bnde doğduğundan beri prima kullanıyorum 8 aylık bebeğim 10 kg ve 6 numaraya geçtik her ay bir beden büyüğünü tercih ediyorum bezlerin erkek bebek ve lastik izi cok oluyor her numaradan 2 şer paket alabilirsinz bence bimde primalar indirimdeydi bu hafta 415 den 299 a düşüyor büyük paketleri 6 nodan 4 paket aldım ben 56 lı muhtemelen ağustosun ortasına kadar yeter