Esraabrklug 6 ay sütle veya mamayla beslenen bebeklerin genel sorunu bu malesef. Bu konuda doktorları dinlemedim zaman zaman meyve yiyorsam meyveyi tattırdım, kuru üzüm yerken elimle iyice çekirdeklerini sıkıştırıp emzik gibi emdirttim, yemek yerken vs parmağımı değdirip çıkarttım onu uzatıp tattırdım yani hbir şey yemedi ama ağzına hep değdi tadını aldı. Bugün 4 ay 29 gün oldu ve işk defa iki çay kaşığı yoğurt verdim suratını ekşitti ama yedi ve bitince de ağladı devamını istedi ama vermedim. Bakalım bağırsak sorunu yaşamazsa yarın biraz daha fazla vericem