luvbeingamom Kızlar bir haftadır kullanıyoruz, 43 günlük bebeğim. Fark ettim ki oğlum bu mamaya geçtiğimizden beri kusuyor midesine indiği gibi çıkarıyor. Önce reflü sandım ama sanırım mamadan. Bunu yaşayan var mı ?
Aysenur122 luvbeingamom ben yaşamadım hala kullanıyorum 2 aylık olduk acaba mamayı fazla mı veriyorsunuz ya da verdikten sonr hemen gazını çıkarın üstten kusması azalır çoğu bebek gazı varken üstten kusma yapıyor ilk başta bebeğimde de kusma oldu az çok ama sonra azalıyor mutlaka gazını çıkarın birde saati saatine verin
Aysenur122 luvbeingamom 3 saate 1 90 cc verin bende 43 günlükken öyle yapıyordum şimdi 2 aylık oldum 4 saate 1 120 veriyorum