Oğlum 14 aylık daha yürümedi sürekli elimizden tutup yürümek istiyor önce kendisi kanepeye yaslayıp 5-6 adım atıp bana geliyordu şimdi korkuyo ya da eşimle karşılıklı oturup gel diyorduk oyun haline getirip yürüyordu kendi hatta çok mutlu oluyordu yürürken bi kaç gündür bunları da yapmıyo sadece elimizden tutarsa yürüyo normalde çok hareketli bi çocuk erken yürür diyordum hatta ama korkusunu yenemedik sizler neler yaptıktız nasıl aştınız bu süreci birden yürür diyor herkes ama o kadar tedirgin o kadar korkuyo ki bilemiyorum.