Bebeğim 3.5 aylık benden başkası sevmek için ya da ilgilenmek için kucağına aldığında o kadar huzursuz oluyorum ki acaba beni istiyor mu şuan mutlu mu ayrılık kaygısı yaşıyor mu acaba korkuyor mu diye düşünmekten odadan bile çıkamıyorum arada kayınvalidem geliyor ben burdayım git uyu dinlen dediğinde vicdanım o kadar rahatsız oluyor ki onu içerde bıraktığım için sizce ne hissediyorlar o an ya da ben mi çok abartıyorumm