rabiaozdmr İyi akşamlar kızlar , çok bunaltıcı bir hava var. Ne yaparsam yapayım uyuyamıyorum ☹️☹️Siz ne yapıyorsunuz?
kahvekolik_ Ben Belcikada yasiyorum ve resmen daha kazak giyiyoruz yaaa hava cok kotu. Yazi goremedik, insan gunes masmavi gokyuzunu gormek istiyor 🥺
rabiaozdmr kahvekolik_ Aman Güneşi size yollayalım 😅Bana kar olsun yağmur olsun ohmis 😅 yatamıyorum uykum da geliyor