_nidosunannesi_ direk çocuğa el koymaz muhtemelen ama soruşturma açılır ve annenin ifadesi vs alınabilir. Devlet çocuklar konusunda hastane sürecini gerçekten sıkı tutuyor. Yani boğaza kaçan cisimde gitseniz bile bebekten sorumlu kişinin ifadesi alınıyor ki bence olması gereken bu. E haliyle 3 kere düşüşte de ihmal olduğu için annenin ifadesine başvurulur ama sonraki süreçte olan yaptırımı bilemem tabi.
134202 lütfen bebeğinizi yüksekte bırakmayın. Belli bir aydan sonra yastık vs işlemiyor.