Oğlum da 14 aylık hala diş çıkarmadı kardeşim de 15 aylıkken çıkarmış genetik olabilir demişti doktorumuz 1 ay daha bekleyip bende bi götürcem tekrar ama 9. Ayda tahlil yapmıştı özellikle tiroitlerden ötürü geç çıkabiliyormuş bizim normal çıktı değerler isterseniz bi sizde baktırın değerlerine