Yeğenim yeni doğdu, biraz solunum sıkıntısı vardı yoğun bakım da kaldı şimdi çıktı biraz karnı hızlı inip çıkıyor nefes alırken. Birde emiyor sonra uyumuyor tekrar emiyor koyuyoruz uyumuyor gündüz sorun ne anlamadık bilen yardımcı olabilir misiniz çiş se yapıyor kaka idrar bezi doluyor. Emerken biraz kavrama sorunu oluyor sonra tutuyor ama uyku sorunu oluyor birde yenidoğan da gaz sorunu iki hafta olmaz diyorlsr bebişin karnı taş gibi sürekli ayaklarını çekiyor