sakinyasam yerde yatırdıktan sonra daha mı düzene girdi uykuları peki?
Benim oğlum da 9 aylık ve uykusunda yerinde durmuyor, bir sağa bir sola dönüyor. Kendi yatağı kısıtlı olduğundan mıdır bilmiyorum ama geceleri yarım saatte ya da bir saatte bir muhakkak kalkıyor ve emmeden geri uykuya dalamıyor.
Dayanacak halim kalmadı artık desem yeri var.
Bir de yer yatağında geniş geniş uyumaya alıştıklıktan sonra dar yataklara alıştırmak zorlar mı sizce ? Hiç bu konu ile ilgili bilginiz var mıdır? Bir noktada artık yatağa almak gerekecek diye sormak istedim.