Zeynoke9 Arkadaşlar bebeğimin poposunda ufak sivilceler çıktı pişik sandım ama değil kaç gündür naptıysam geçmedi başına gelen var mı doktora götürmeden bi fikir alayım dedim
zumramomm Zeynoke9 büyük ihtimalle mantar olmuş canım travazol krem iyi geliyor.ama çok az sürmen gerek
Zeynoke9 zumramomm Tek duam bebekler hasta olmasın ya gerçekten o kadar küçükler ki insan ne yapacağını şaşırıyor hastaneler desen bir ton hastalık dolu kimseye güvenilmiyor😔 çok sağol canım araştıracağım dediğin kremi
zumramomm Zeynoke9 Geçmiş olsun aynen minicik yavrucaklar hastalanmasin😔benim kızimda daha günlükken mantar oldu poposu .kabarık ve kırmızı oluyorlar travazol u bir kaç surmemle geçti başka krem gecirmiyor hemen