kızımı kabizlik için götürdüğümüz doktorda ultrasonda tesadüfen sol böbreğinde bi kaç mm taş olduğunu söylediler hatta kum diye biliriz. Kumdan büyük taştan küçük geçiş evresinde ola bileceği söylendi. Ama hiç bir şey vermediler özel birseye dikkat etmemi söylemediler sadece cisinde çıkarsa sakla getir dediler ve 3 ay sonra kontrole gelin gitmemişse nefrolojiye göndereceğini söyledi. Şimdi benim aklımı kurcalayan hiç bir tedavi uygulamadan onlar nasıl yok olacak yada 3 ay gecesiye kadar daha kötü olur mu ki