Mrwgtg22 ben öğretmenim, oryantasyon yapıyoruz böyle durumlarda. Mesela bigün annesi yanında duruyor, ertesi gün daha az duruyor. Sonraki günler erken gelip alıyorlar sonra tamamen kalmaya başlıyorlar. Birkaç gün arada annesiyle telefonda görüştürüyorum. Yani bu şekilde en alışmaz dediğim çocuk bile alıştı. Ama ben çok hassas davranıyorum çocuklara. Yani öğretmeninde çok sabırlı ve şefkatli davranması lazım yoksa o yaşta zor.