busragunesm sadece emzirmeyle değil anne karnındayken anne bebek arasında o bağ kuruluyor canım benim,emzirememek senin elinde olan bişey değil,her türlü o bağ var aranızda,mesela ben kızımı emzirmeme rağmen asla bana düşkün bı bebek değildi hiç olmasam olurdu hissediyordum takı memeyi kestim kızım 21 aylıktı ve aşırı bağli oldu şuan 2 yaşında ve bensiz olmuyor diyebilirim,birde ayakta sallama da anneyle bebek arasında bağ kuruyormus🤭(not ayakta sallamaya teşvik değildir kendi tercihiniz🥱😅)