semanurmihra 12 aylıkken deldirdik ben klinikte deldirdim eczane yada kuyumcu içime sinmedi valla çokta ağlamadı tabancadan ve sesinden korktu sanırım bi ağladı dışarı çıkınca unuttu aşı kadar bile ağlamadı çok şükür yarada olmadı iyi ki yaptırmışım eğer deldirmek istiyorsan aklı ermeden yaptır bence komşumun kızı 4 yaşında yaptırmak istediler çocuk çokta özeniyordu ilkini yaptılar korktu diye ikinci yapılmamıştı 1 sene tek küpeyle dolaşmıştı 😅😅