Ayysimaa Kızım 3 aylık olacak ama cok az kilo alıyor mamaya başladık aptamil aldık sabah ve akşam 60 ml mama vermeye başladım emmeyi bırakır diye çok vermek istemiyorum emzirdikten hemen sonra mama veriyorum günde 2 kere 60 ml mama kilo alımını etkilermi sizce kilo alırmı ?
aysecik_c Ayysimaa bizde 3 aylığız mama kullanıyoruz 5600 gr 62 cm bu üç ay içinde kilo aldırsın diye üç kez mama değiştirdim aptamil, bebelac, şimdi evolvea aldık bakalım bu ay kaçkilo alcak
Tugcegoktas Ayysimaa Canım az kilo alıyorsa mamanın miktarını arttıtabilirsin meme emmez korkusu yasıyorsan biberonla verme kasıkla içir olmazsa yeterki yesin .Bizde mama kullanıyoruz kilosuda boyuda cok iyi cok şükür (Hipp mama kullanıyorum buarada)
Cellys Ayysimaa cok guzel dusunmusunuz... bende oyle yaptm.. Ama 6 ayda emzirmeyi birakdm.. ve cok kilolu bi oglum var :)
kiliclar Ayysimaa 3 aylık bebeğe 60 ml az gelir en azından 90 cc vermeniz lazım birde alıştırma bardağı ile verin sıkıntı olmaz
gulay_atmc bebeğin ihtiyacına bağlı aslında yetip yetmediği. miktar biraz az gibi, doktorumuz bize ne kadar içebiliyorsa, doyana kadar ver demişti aptamili
Annekeki Bana doktorum her iki memeyi 20ser dakika emzir baktin doymuyo 1 olcek baktin yone doymuyo 1 olcek daha olcusunu bebegin belirleyecek dedi.