asude456 evet bir sorun yok dedi 2 defa tomografi çekilmek zorunda bırakıldık ve doktor bir şey olmadığını söyledi ne kadar doğru değil bilmiyorum. Bizi çocuk doktoru yönlendirdi nöroloji bölümüne size bir şey yok demez takip ister dedi. Ama tam tersi çıktı bir şey yok denildi