cananata01 Merhaba bizde 14ayligiz bizde de ısırma, cimzirme var öyle böyle değil, her zaman yapmıyor ama yapınca da morartiyor, tepki vermim diyorum ama verilmeyecek gibi değil kollarim mosmor,, hırsını alamadığında yapıyor galiba, vurma kendine vurma şeklinde genelde, bı kaç kez başını yere vurdu falan,, bizde sıfır ekran ilerliyoruz,, bizde bir de şey var yemek yerken mesela bizim masada illa bişey görüp istiyor bardak, şu sisesi, ketçap şişesi vs. Vermediğinde asla yemek yemiyor,, bende wcama 2yas sendromu mu diyorum ama hubakdar da erken olamaz,, olmamalı yoksa biz kafayı yeriz