Woman35 8 ay 12 günlük kızım ve bu ay tüm ayarları kaçtı. Atak haftasında ve üst dişleri patladı. Artık uyumuyor, yemek yemeyi reddediyor, memeye düştü iyice. Gece 1 kere kalkan bebek şimdi neredeyse saat başı uyanıyor, gündüz uykuları yok denecek kadar az. Sürekli mızmız, bağırıyor devamlı bazen hiç susmuyor. 4.ay atağı da fenaydı ama bu bambaşka , sinirlerim aşırı yıprandı. Dilerim siz rahat geçirirsiniz