Ertsa Kızlar dişten dolayı doktor cefaks yazdı antibiyotik bebeği kontrol ederek iç dedi yani korkuyorum zarar vermekten ama Şuan apseli diş mecburum ?
Winxclub52 Ertsa ben hep zimaks kullandım emziriyorim hala kullanıyorum hastalığından dolayı bnce zimaks alın hiç duymadım o antibiyotiği emziren anne kullanabilir diye ama doktor en iyisini bilir tabi ki ama bana kalsa zimaks al çünkü süt sağma falan olmuyor
Alpbaby Mesela benim bebeğim 16 aylık bi keresinde bebeğim için o dediğiniz antibiyotikten vermişti doktor kullansın diye bebek kullanabiliyosa annede kullanır sanırım
melikeurasinceli Bana da doğumdan sonra antibiyotik için cefaks yazmıştı doktorum. Emzirirken bir sıkıntı olmuyor demişti