Nurmuu benımde genetik.fakat bu şekilde de gezılmez korkunc duruyor ya. Sıze söyle söyleyeyım dar bır pantolon giydiğimde bile bellı oluyor. Normalde böyle değildi bır anda şişti ve büyüdü . Hanı yine tekrarlasa bıle en azından 3 5 sene düzgün olsun ona da razıyım