Gmzkrgz çok geçmiş olsun bende öyle olmuştum bi ara devlette acile gittik çekeceksin mecbur demişti doktor bana bi iki gün geçti ben iyice kötüleştim dayanamayıp özele gittik iğne vermişti ve geçmişti çok şükür bişey de olmadı mama destekli de olsa emiyodu benim kızım