uykusuzanne__ Evet güzel yapıpta memun kalan. Varsa tarif alabilirim biraz az olursa daha iyi olur 3 kişiyiz çünkü kalırsa ertesi günler yenmiyor
farelikoyunkavalcisi uykusuzanne__ edat olan mı bağlaç olan mı😅😅 şaka bir yana hep hazır yedim fikrim yok üstte kalsın hamarat kızlar görsün💐
_Goktugunannesi__ uykusuzanne__ instagram rümeysa mutfakta tarafiyle yarım ölçü yaptım 11 25 arası çıkmıştı gayet güzeldi sadece ben 1 yumurtayla kıvam aldırdım akışkan olursa şişmiyor
uykusuzanne__ farelikoyunkavalcisi bende yapmak istiyorum internete baktımda 50.60 tane yapıyolar o bize çok fazla olur diye buraya yazmak istedim az malzemeli olsun diye az çıksın diye😊