Şuan 13 buçuk aylık son 2 aydır tivalete bile birlikte giriyoruz evet kucağıma oturuyor öyle yapıyorum yoksa kıyamet kopuyor yanından ayrıldığım an deliye dönüyor ,aynı evin içinde sürekli dipdibeyiz odadan odaya geçsem agliyo , sürekli huzursuz mızmız ben delircem artık