Elfkaraks Kızım çişini yapınca çiş diyor bezini takmıyorum halıya parkeye veya kiloduna yapıyor ve çiş diyor sizce alışır mı
Elfgrn Elfkaraks 14 ayında parkeye yapması çok normal çişini bilsede gelişimi açısından çok erken şuanda
enurbal Elfkaraks benim kızım da şuan 14 aylık ve eğitime başladım. 1 aylıkken de tuvalet iletişimi yapıyorduk inşallah öğrenir siz ne durumdasınız suan
Elfkaraks Elfgrn yani hepimizin yerlere yaparak öğrendiğini düşünüyorum ve 40 günlükken tuvalet iletişimine başlayanlar da çok var ben baskı kurmuyorum üzerinde
Elfkaraks SevimliHayaletCasper evet biliyorum ben erken başlamak istedim biraz vücudu çok hassas devamlı pişik oluyor kaşınıyor en azından bu şekilde istediği yere yapıyor alışana kadar yapabilir sorun değil temizleyince geçiyor sonuçta bebeğim rahat olsun yeterli
Elfkaraks enurbal 1 ay kadar sabrettim hiç tepki göstermedim alıştırma kilodu kullanmamıştım halıları kaldırmıştım yere yapıyordu sonra çiş diyordu oturmuyordu hiç kendi tuvaletine pes ettim maalesef beze geri döndük
enurbal Elfkaraks yaa tüh Allah kolaylık versin bizim bugün 1 hafta doldu mükemmel değil tabi ama ilerleme gösteriyor bakalım ben ne kadar sabredicem😅