alparr Kızlar sütlerinizi sağdıktan sonra ne şekilde saklıyorsunuz ? Mesela sabah sağdınız ve o gün boyunca komple sağdıklarınızı mı saklama poşetine koyuyorsunuz ? Sabah sağınca az gelirse dolapta mı neyin içinde ne şekilde akşama kadar muhafaza edip en son birleştirip saklama poşetlerine koyuyorsunuz ?
suheyla92 alparr bir gun icinde sagdiklarimi dolapta biberonlarda biriktirip esit sogukluga geldikten sonra birlestirip saklama posetiyle buzluga atiyorum zaten tekte benden cok az sut ciktigi icin ayri ayri atmanın manasi yok
ysmnabd alparr bende sağıyorum sağıp veriyorum , bebeğe içirdikten sonra artan sütü pakete koyuyorum soguyor , tekrar süt sağıyorum onu da dolaba koyuyorum soğuyor sonra birleştiriyorum. Ve doktorlar gündüz sütüyle akşam sütünü birleştirmeyi diyorlar
eylemerkt Hiç birleştirmiyorum gün içinde kullanacaksam sağdığım biberonda bekletiyorum ama buzluk için sağıyorsam direkt sağıp buzluğa tarih saat miktar belirterek. Her sağılan ayrı şekilde saklanmalı
izmirlibiranne Lansinoh pompa kullanıyorum ben. Onun süt saklama biberonları var, sütümü bunlara sağıyorum, sağdıktsn sonra dolaba kaldırıyorum. Vakti gelince de dolaptan çıkarıp philips avent biberona döküyorum.
alparr ysmnabd İki ayrı pakete koyup dolapta aynı soğukluğa gelince tek pakette mi birleştirme yapıyorsunuz peki 🥰 Gündüz sütü akşam sütü olayını bilmiyordum bu bilgi iyi oldu teşekkürler 🥰
ilayksm ysmnabd emzirme danışmanı bebeğin ağzının deydiği sütü de 2 saat içinde tükettirin saklama vs. Yapmayın diyor bilginiz olsun
ysmnabd alparr fazla biberonu var onun içinde sogutup öyle poşete aktarıyorum her seferinde poşete aktarmıyorum çünkü poşette soğuyunca yağları üstünde kalıyor o da poşete yapışıyor ama biberondan hemen akıyor
ysmnabd ilayksm teşekkür ederim ağzını değitmiyorum mesela 60 CC içiyor her ögün diğerlim ki o özgün 80 çıktı o 20 CC yi ayırıp öyle biberona aktarıyorum dikkat ediyorum