Arkadaşlar oğlumla tuvalet eğitimine başlamıştık 2. Haftamız herşey tamamdı dedim başardık ama bi anda kesti söylemeyi altına kaçırma yok neredeyse bi kere falan kaçırıyor tutma süresi de uzadı ama neden söylemeyi kesti ben götürürsem yapıyo yada arada altına yapıyo ne yapmam gerek