Sevvalacat Ay aynısını ebeye dedim herşey sütten geçiyo ya oda geçer bana vuralım dedim oda bana torunlarının zamanına kadar öyle olur dedi 😁😁 ama aşı olurken siz sürekli laf atın bebeğinize ilk 2 aşıda hiç ağlamadı Emir Noyan 3. Aşı yakıyomuş biraz onda bi bağırdı hemen kucağıma aldım zaten ama inanarak gidin dua edin hep okuyun kolay atlatırsınız inşallah ben öyle yaptım 😍😍😍😍