Laviestnul Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu 40ımdan sonra ilk defa Regl oldum ama o kadar çok kanamam var ki ortalığı kan götürüyor 😪 iyi de değilim başım dönüyor falan normal mi böyle olmasıı 🤔
Annekizz Laviestnul Evet canım doğumdan 10 ay sonra regl oldum o regli anlatamam yani resmen 10 güne yakın sürdü 3 paket büyük boy pet bitirmiştim resmen ağrıdan ölüyordum artık 😁
Sevensevilen Laviestnul başınızın dönecek kadar olması normal değil bence. Bi doktorla görüşün en azından demir verir
sscan40 Laviestnul Ben de aynı öyle oldum. Doğumda kullanmadığım dependleri kullandım belki 5-6 tane. 10 gün sürdü 6 günü resmen üst baş batacak kadar dehşetti Allah yardımcın olsın😭😭
benimoglumukurtarinesraa Benim de regl aşırı geldi bir kaç ayda anca düzene girdi. Ama başım dönmedi tabi doktora bı görün istersen
katilcivciv Laviestnul hayir asla normal degil bence hemen bi acile gidin icinizde parca kalmis olabilir
Sibelmuc Laviestnul buna eskiler 40 sonu diyolar,ben de böyle olmuştum çok kanama olunca baş dönmesi normal bol su için 🌸
Laviestnul Normalmiş kızlar eczacım sağolsun bilgilendirdi beni, zaten 3. Gün normale döndü çok şükür 🫰 teşekkür ederim hepinize