Nonames05 yani sizinde ihtiyacınız var bazı şeylere güvenerek bırakmanız da sorun yok tabi ki bu kötü anne yapmaz , ama birazcık erken olmuş yani ilk üç ay kadar bırakamazdım bırakmadım , beslenme konusu nasıl çözülüyor süt mü bırakıyorsunuz mama mı ? Kokunuzu arar ya iki saatte anlaşalım kıyamam bebişe dört saat bence henüz çok uzun , aklınızın kalmamasını da anlıyorum bazı duygular daha sonra yerleşiyor ilk evrede nefes almak istiyorsun biraz herşeyden kaçıp sonra onsuz nefes alamıyorsun , sevgiler .