defneemommm 2 gündür bu demir damlasına başladım ama bebeğim 2 gündür de aşırı huzursuz ne yapsam hep ağlıyor durmuyor ilaçtan kaynakli olduğunu düşünüyorum çünkü gerçekten sakin bir bebek normalde kullanan deneyimleyen varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim
bebegiminbesigicamdan defneemommm newvit kullanmadim ama sizin yerinizde olsam 2 3 gun vermezdim sakinlerse demekke ilactan diyip baska damla alirdim çünkü kim ne derse desin her cocukta farkli etki yapar