Yarın tam 15 aylık oluyor ama 3 haftadır hiç güncelleme gelmedi 🤣
Mama
Meme
Anne
Baba
Nene
Dede
Su
Gel
Al
Git
Nein(hayır)almancasi
Ja (evet)-Almancası
Bir 1 (yaşını sorunca söylüyor parmağıyla gösteriyor )
Beddo(bitti)
Aç
Gogil (goril)
Grün (yeşil) -Almancası
Rot (kırmızı) Almancası
Göz
Tschüs
Bay bay
Hi (haaayyyy diyip el şaklıyor yabancılara)
Cool
Gut 👍🏻
Kaka
Cis
Ama bunları bayandır söylüyor ne yaparsam yapayım mesela bitti dedirtemiyorum beddo kaldı
Taklitleri şarkıya eşlik etmeye çalışmaları güzel ama mesela bir iki üç diyorum saymak yerine (ja) yaşa diyip zıplıyor sanki 3 haftadır belki daha fazla yerimizde sayiyoruz gibi geliyor
Öğretme sistemini mi değiştirmeliyiz oyun içinde kullanıyoruz üstelemiyoruz ama bilemedim