Sabah emiyo öğlen de yine zorla emziriyorum etrafı izlemek için çıldırıyor kendini aç bırakıyo resmen bu aya girdik gireli ya yine emiyo ama az az sık sık emiyo sinirlerim bozuluyo mama versem doycak ama bu sefer mamaya alışır mememi istemeyince hazır mama geleceğini anlar diye kolaya kaçmıyorum dışarda bile zorla emziriyorum 3 aya girdiğimizde de böyle yaptı biraz normalde 1 kg alan bebeğim 600 gr aldı :( doktor anne sütüyle 500 gr alması yeterli dedi. Doğum kilosu 2.890 şuan 4ay 10 günlük 6.700 gr