crybaby şuan da lohusaliginda vermis olduğu bir yorgunluk var illaki yeni anneyiz alışması cidden zor oluyor. Tartışmalarınizi okudum bebeğiniz kolikmis. Benimki de kolikti o günlerimi hatırlamak dahi istemiyorum bu yüzden sizi çok çok iyi anlıyorum. O kolikligi deneyimlemis biri olarak söylüyorum bir kaç ay sonra güzel günler sizi bekliyor. Hersey o kadar zevkli bir hale geliyor ki size gülmesi, bakması, dokunması… kolikligi sadece yaşayan bilir , çaresizliği. En zor dönemdesiniz ve inanın bana geçiyor hersey gönlünüzce olsun inşallah 🌸