jdjdjf aynısını yaşadım ilk gün lansinoh biberonla mama verdim sütüm 4. Gün tamamen indi diye hatırlıyorum. Silikon ucla 23 gün devam ettim bu sürede sürekli araştırma yaptım tabiki bebegim çok zorladi, ilk uçsuz emzirmeyi 15 günlükken yaptım galiba. Yeni uyanıyordu karnı açtı hemen alip memeyi verdim oyle aldi. Ten tene temas yaptım hep, emerken eldiven vs çıkardım, duşta emzirmeye çalıştım, duştan sonra, yatarak. Hepsinde biraz emdi biraz durdu, bir de büyüdükçe çenesi de kuvvetleniyor memeyi daha güçlü kavriyor. Pes etmeyin bence tutturabilirsiniz. En son da hastane emzirme hemsiresiyle konusmustum, bi emzirmeyi ucla, birini uçsuz yaparak bırakabilirsin dedi 2 gün böyle yaptım ve sonra bıraktım tabiki ağladı ama aşırı da ağlatmadım. Memeyi once hafifce burnuna degdiriyordum agzini açıyordu kokusunu aldığı için. Tabi hafif uykuluyken uykusundan tam uyanmadan yapıyordum bu yöntemle. Pes etmeyin doğru emzirme tekniklerini araştırın bence tutturabilirsiniz