Ben 106 kiloyla doğum yaparak şöyle bi selamun aleyküm diyim :) 2 ay oldu şu an 90-91 arası gidip geliyorum. Hamile kalmadan önce 78 kiloydum ben de vermek istiyorum ancak sizin gibi acıkıyorum süt sağdığım için. Ben şöyle yapıyorum yemeğimi yiyorum ancak acil açlık durumlarında züber yiyorum hem tsrlı isteğimi alıyor hem de beni idare ediyor. O tarz sağlıklı atıştırmalıklar alabilirsiniz.
Ben de aman aman çok fitmiş gibi konuşmuşum ama ne yapıcam ne edicem önümüzdeki 7 ay içinde 75 kilo altına düşücem kafama koydum :)